کتاب هانی پات و هانی نت

کتاب هانی پات و هانی نت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عباس عظیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

هانی پات و هانی نت Honeypot ها یک تکنولوژی تقریبا جدید و شدیداً پویا هستند. همین ماهیت پویا باعث می شود که به راحتی نتوان آنها را تعریف کرد. Honeypot ها به خودی خود یک راه حل به شمار نرفته و هیچ مشکل امنیتی خاصی را حل نمی کنند، بلکه ابزارهای بسیار انعطاف پذیری هستند که کارهای مختلفی برای امنیت اطلاعات انجام می دهند و تأثیر شگرفی بر امنیت سازمان می گذارند. فهرست مطالب: هانی پات چیست؟ انواع هانی پات کاربرد های هانی پات مکانیزم های جمع آوری اطلاعات در هانی پات ها مکانیزم های تحلیل اطلاعات در هانی پات ها گام های راه اندازی و به کارگیری یک هانی پات و در نهایت آیا هانی پات ها و هانی نت ها مفید هستند؟ کلمات کلیدی: مجموعه مقالاتی پیرامون هانی پات و هانی نت، هانی پات و هانی نت، هانی پات، هانی نت، امنیت، معماری شبکه، فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات، امنیت در شبکه، جمع آوری اطلاعات هانی پات، Honeypot، امنیت سازمان، firewall، ابزار امنیتی جدید، Honeytoken، ethereal، برچسب‌ها: مجموعه مقالاتی پیرامون هانی پات و هانی نت، هانی پات و هانی نت، هانی پات، هانی نت، امنیت، معماری شبکه، فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات، امنیت در شبکه، جمع آوری اطلاعات هانی پات، Honeypot، امنیت سازمان، firewall، ابزار امنیتی جدید، Honeytoken، ethereal
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری