ماهنامه الکترونیکی IMDB - شماره یازدهم

ماهنامه الکترونیکی IMDB - شماره یازدهم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه الکترونیکی IMDB
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی ماهنامه الکترونیکی IMDB - شماره یازدهم سلام به همه دوستان و همراهان همیشگی مجله IMDb-DL، خوش بختانه به لطف نظرات و انتقادات سازنده شما مجله در مسیر پیشرفت قرار گرفته و اکنون با بزرگ تر کردن تیم تحریریه قصد داریم در این شماره و شماره های آتی جامعیت بیشتری را در بر بگیریم . یکی از انتقاد هایی که در شماره قبلی وجود داشت تنوع کم مطالب بود که در این شماره تلاش کردیم تا مطالب با موضوعات مختلف قرار دهیم. البته این تنها یک قدم رو به جلوست و طی برنامه ریزی تیم تحریریه، بخش های متعدد دیگری نیز به مجله اضافه خواهد شد. از تمام دوستانی که توانایی همکاری با تیم تحریریه در بهش های مختلف را دارند در خواست همکاری میکنم. با آرزوی بهترین ها.... کلمات کلیدی: دانلود ماهنامه، دانلود ماهنامه الکترونیکی IMDb، Dl، شماره یازدهم، دانلود مجله imdb آذر ماه، دانلود مجله ی فیلم، دانلود مجله ی سینمایی، شماره ی یازدهم مجله imdb، دانلود مجله شماره 11 imdb، برچسب‌ها: دانلود ماهنامه، دانلود ماهنامه الکترونیکی IMDb، Dl، شماره یازدهم، دانلود مجله imdb آذر ماه، دانلود مجله ی فیلم، دانلود مجله ی سینمایی، شماره ی یازدهم مجله imdb، دانلود مجله شماره 11 imdb
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری