handbook machinery

handbook machinery

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : christopher j McCauley
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

handbook machinery دانلود هندبوک ماشینکاری Machinery’s Handbook – 26th Edition نویسندگان: Robert E Green ، Franklin D Jones ، Christopher J McCauley، Ricardo M Heald ، Henry H Ryffel این کتاب به زبان انگلیسی می باشد. حدود صد سال است که این کتاب به عنوان یک مرجع در صنعت مکانیک به چاپ رسیده است. چاپ بیست و ششم از این کتاب، دانش، اطلاعات و داده‌ های جمع‌ آوری شده توسط کارشناسان صنایع مکانیک را گرد هم آورده و طی یک تجدید نظر کلی آن را بهبود بخشیده است.   ماشین کاری (Machining) به مجموعه ای از عملیات گفته می شود که تحت فرایند ماشین های قدرت مانند اره ماشین فرز، پرس مته، سنگ و … به حذف بخش هایی از قطعه برای رسیدن به هندسه مورد نظر می پردازد. هندسه نهایی ماشین کاری شده، در قطعه کار خام اولیه محاط شده و در حین ماشین کاری از جرم قطعه کار کاسته می شود. از این رو ماشین کاری از نظر مواد خام اغلب روشی پرهزینه است. اما می تواند شکل های پیچیده ای را تولید کند که دستیابی به آن ها با عملیات ریخته گری یا شکل دهی، مشکل یا غیر ممکن خواهد بود. به علاوه به دلیل تنوع ماشین کاری توام با یک سرمایه گذاری اولیه نسبتا کم، این فرایند مطلوب ترین روش برای تولید در حجم پایین است. ماشین کاری بخشی از فرایند تولید فلزات است ولی در تولید چوب، پلاستیک و سرامیک هم کاربرد دارد. تنوع عملیات ماشین کاری موجود قابل شمارش نیست، متداول ترین عملیات ماشین کاری بر حرکت نسبی بین قطعه کار و یک ابزار برشی مبتنی است که به طور مکانیکی براده برداری می کند. این عملیات از جمله شامل تراشکاری، صفحه تراشی، صفحه تراشی دروازه ای، سوراخکاری، فرزکاری و سنگ زنی می باشد. عملکرد این فرایندها با هندسه ابزار برشی، خواص قطعه کار و مایع خنک کن تحت تاثیر قرار می گیرد. ارتباط متقابل بین این عوامل، تحلیل دقیق فرایند های ماشین کاری را مشکل می سازد از این رو ماشین های کنترل عددی (CNC) کاربرد وسیعی در صنعت دارند. کلمات کلیدی: دانلود کتاب هندبوک ماشینکاری، هندبوک ماشینکاری، کتاب مرجع مکانیک، صنایع مکانیک، رشته مکانیک، راهنمای ماشین آلات، مهندسی مکانیک، ساخت ماشین، ماشین آلات، ماشین کاری، فرآیند تولید فلزات، CNC، تراشکاری، صنعت، برچسب‌ها: دانلود کتاب هندبوک ماشینکاری، هندبوک ماشینکاری، کتاب مرجع مکانیک، صنایع مکانیک، رشته مکانیک، راهنمای ماشین آلات، مهندسی مکانیک، ساخت ماشین، ماشین آلات، ماشین کاری، فرآیند تولید فلزات، CNC، تراشکاری، صنعت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری