امام جواد (ع) نهمین امام شیعه

امام جواد (ع) نهمین امام شیعه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عبدالزهرا عثمان محمد
  • مترجم : حسین رهنمائی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

امام جواد (ع) نهمین امام شیعه این کتاب به صورت مختصر به زندگانی و فضایل نهمین امام شیعه حضرت محمد تقی (ع) می پردازد. در فرازهای مختلف این کتاب با خاطرات و قطعات زیبایی از زندگانی آن حضرت آشنا می شویم. آشنایی با احادیث و سخنان گهربار امام از دیگر بهره هایی است که خواننده از این کتاب کسب می کند. دوران کودکی، حوادث ایام جوانی امام، فضایل شخصی حضرت، نقش امام در سیر تاریخی اسلام، جریانات سیاسی و نهضتهای علوی زمان امام  و همچنین ادعیه مشهوری که توسط امام جواد ارائه شد بخش های مختلف این کتاب را تشکیل می دهند. کلمات کلیدی: کتاب مذهبی، زندگینامه، زندگینامه امام جواد، زندگی نامه امام تقی، نهمین امام شیعه، فضایل امام جواد، سخنان امام جواد، دوران جوانی امام، دعای امام جواد، انتشارات پرهیب، عبدالزهرا عثمان، مناجات استعاذه، مناجات استخاره، مناجات توبه، اوضاع سیاسی زمان امام جواد، انقلاب کوفه، برچسب‌ها: کتاب مذهبی، زندگینامه، زندگینامه امام جواد، زندگی نامه امام تقی، نهمین امام شیعه، فضایل امام جواد، سخنان امام جواد، دوران جوانی امام، دعای امام جواد، انتشارات پرهیب، عبدالزهرا عثمان، مناجات استعاذه، مناجات استخاره، مناجات توبه، اوضاع سیاسی زمان امام جواد، انقلاب کوفه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری