آنچه نومهندسان نمی دانند

آنچه نومهندسان نمی دانند

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین مجدفر
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آنچه نومهندسان نمی دانند روزگار مشاغل سنتی، سپری شده است. با مشاهده اقبال شدید دانشجویان در سالهای اخیر به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی یا همان MBA به نظرم رسید که این دوره فقط راه رسیدن به تجربه‎های کاری را کوتاه‌تر و هموارتر می‌سازد و مدیریت اجرایی، در زندگی شغلی همه ما جاری است بدون آن که از وجود آن خبر داشته باشیم! فهرست مطالب: مشکل اطلاع رسانی درسی ار تاریخ الگوهای کاری جدید دورکاری گزافه گویی در تجارت سلوک با مردم ایزد در بیابان فقط یک گوش شنوا ارتباط با مخاطب یک قلب بزرگ کلمات کلیدی: مهندسی، مدیریت اجرایی، mba، تجربه کاری، اطلاع رسانی، الگوهای کاری، تجارت، اشتغال، بازاریابی، اقتصاد، تجارت، فروش، مشاغل جدید، مشاغل سنتی، برچسب‌ها: مهندسی، مدیریت اجرایی، mba، تجربه کاری، اطلاع رسانی، الگوهای کاری، تجارت، اشتغال، بازاریابی، اقتصاد، تجارت، فروش، مشاغل جدید، مشاغل سنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری