بهترین هدیه ی کریسمس

بهترین هدیه ی کریسمس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایوان هریستف پارفف
  • مترجم : زینب کریمی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

بهترین هدیه ی کریسمس «بهترین هدیه‌ی کریسمس» یک کتاب داستان برای کودکان است که ضمن یادآوری لذت خوشحال کردن دیگران، بر اهمیت در کنار خانواده بودن تأکید می‌کند. این کتاب با نوشته و تصویرگری ایوان هریستف پارفف در ۱۵ آوریل سال ۲۰۱۲م به چاپ رسیده و اکنون با ترجمه‌ی زینب کریمی (اور) در دسترس فارسی‌‌ زبانان قرار دارد. قیمت نسخه‌ی کاغذی کتاب ۹ دلار و ۹۵ سنت می‌باشد که بنا به خواست مترجم، به‌طور رایگان در اینترنت قابل دریافت است. کلمات کلیدی: دانلود کتاب کودکان، داستان مصور، کتاب کودک، کتاب کودکانه، هدیه کریسمس، دوستی، کتاب آموزشی کودکان، نشر کاریز، داستان، داستان کودکانه، کاریز، داستان آموزنده کودکانه، برچسب‌ها: دانلود کتاب کودکان، داستان مصور، کتاب کودک، کتاب کودکانه، هدیه کریسمس، دوستی، کتاب آموزشی کودکان، نشر کاریز، داستان، داستان کودکانه، کاریز، داستان آموزنده کودکانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری