بهداشت و ایمنی کار

بهداشت و ایمنی کار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن سرباز شندی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

بهداشت و ایمنی کار دنیای امروز دنیای رقابت است. نرخ سریع تحولات تکنولوژیک و تغیر در الگوهای مصرف و نیازهای بازار و بالا رفتن انتظارات جامعه و مسئولیتهای اجتماعی سازمانها ، رقابت را روز به روز تنگ تر می نماید. شرط بقاء درچنین محیطی برخورداری از مزیتهای رقابتی درسازمان است. تحقق اهداف سازمان درحوزه رقابت پذیری پرداختن به موضوعات بهداشت(Health) و ایمنی(Safety)  را به یکی از اولویت های سازمان ها در تجارت امروز تبدیل نموده است. در این کتاب سعی شده تا این دو مقوله به طور روشن و ملموس تشریح گردد. فهرست بخش های اصلی و کلی بخش اول: سلامت در حوزه کار و اشتغال              خدمات تخصصی بهداشت در ساختار سازمانی              بهداشت کار              طب کار بخش دوم: ایمنی کار              ایجاد محیط ایمن کار              تجهیزات حفاظت فردی              مقررات استفاده از تجهیزات حفاظت فردی آیین نامه وسایل حفاظت فردی کلمات کلیدی: بهداشت، ایمنی کار، تحولات تکنولوژی، مسئولیتهای اجتماعی سازمانها، Health، Safety، سلامت در حوزه کار، خدمات تخصصی بهداشت، تجهیزات حفاظت فردی، آیین نامه وسایل حفاظت فردی، امنیت کار، برچسب‌ها: بهداشت، ایمنی کار، تحولات تکنولوژی، مسئولیتهای اجتماعی سازمانها، Health، Safety، سلامت در حوزه کار، خدمات تخصصی بهداشت، تجهیزات حفاظت فردی، آیین نامه وسایل حفاظت فردی، امنیت کار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری