بهارستان طنز

بهارستان طنز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد حاجی حسینی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

بهارستان طنز این کتاب در واقع گزیده 61 سال کار ادبی 1385-1324 آقای محمد حاجی حسینی در حوزه طنز است. وی مدت 35 سال (1385-1350) از آن مدت را در رادیو فعالیت داشته است. ایشان در حوزه طنز مطالبی برای برنامه های مختلف از جمله صبح جمعه با شما، عصر جمعه، عصر پنج شنبه و راه شب به رشته تحریر در آورده اند. نویسنده این کتاب در نشریاتی مانند توفیق، خورجین، گل آقا و طنز پارسی نیز فعالیت داشته اند. ایشان در زمینه شعر کودک نیز دو جلد کتاب به نامهای” کیستان و چیستان” و” کیست آن ” را منتشر کرده است. اشعار منتشر شده در کتاب بهارستان طنز در واقع نقدی است از اوضاع و احوال اجتماعی، سیاسی، اقتصادی جامعه که به زیبایی در قالب طنز گنجانده شده و در برنامه های مختلف رادیو از آنها بهره گرفته شده است.. کلمات کلیدی: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دانلود کتاب طنز، طنز اجتماعی، شعر طنز، نویسنده طنز، بهارستان طنز، رادیو، گل آقا، طنز گل آقا، شعر کودک، نقد اجتماعی، برچسب‌ها: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دانلود کتاب طنز، طنز اجتماعی، شعر طنز، نویسنده طنز، بهارستان طنز، رادیو، گل آقا، طنز گل آقا، شعر کودک، نقد اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری