بانو و آخرین کولی سایه فروش - مجموعه شعر

بانو و آخرین کولی سایه فروش - مجموعه شعر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کیکاووس یاکیده
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

بانو و آخرین کولی سایه فروش - مجموعه شعر کیکاووس یاکیده (زاده ۲۰ بهمن ۱۳۴۷ در تهران) دوبلور، شاعر و بازیگر ایرانی است. وی اصالتی بوشهری دارد، پدر وی بوشهری و مادرش تهرانی می‌باشد. یاکیده اخیرا کتابی با نام بانو و آخرین کولی سایه فروش از طریق انتشارات کاروان، منتشر کرده که رویکردی متفاوت به شعر سپید است و به نوعی هایکو وارهایی بسیار ملموس. هم چنین نسخهٔ صوتی این اثر با صدای خود او منتشر شده است. هیچ دل تنگ نبوده‌ام! هر شب که می‌خواهم بخوابم می‌گویم صبح که آمدی با شاخه‌ای گل سرخ وانمود می‌کنم هیچ دل تنگ نبوده‌ام صبح که بیدار می‌شوم می‌گویم شب، با چمدانی بزرگ می‌آید و دیگر نمی‌رود کلمات کلیدی: شعر، مجموعه شعر، شعر نو، شعر کوتاه، شعر زندگی، شعر هایکو، کتاب شعر، بانو، کیکاووس یاکیده، آخرین کولی سایه فروش، شعر احساسی، برچسب‌ها: شعر، مجموعه شعر، شعر نو، شعر کوتاه، شعر زندگی، شعر هایکو، کتاب شعر، بانو، کیکاووس یاکیده، آخرین کولی سایه فروش، شعر احساسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری