راهنمای روزنامه نگاری مستقل

راهنمای روزنامه نگاری مستقل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دبورا پاتر
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

راهنمای روزنامه نگاری مستقل دبورا پاتر در کتاب راهنمای روزنامه نگاری مستقل اشکال روزنامه نگاری مکتوب، رادیویی، تلویزیونی، روزنامه نگاری اینترنتی و مهارتهای خبرنگاری را تشریح می کند. او که بیش از 20 سال در بخش اخبار تلویزیونی اشتغال داشته و 16 سال از این مدت را گزارشگر بوده است در بخشی از کتاب که به رادیو، تلویزیون و اینترنت اختصاص یافته، نوشته است: « خبرنگاری رادیو - تلویزیونی و اینترنت اشکال مخصوصی هستند با الزامات و نیازهای بیشتر و  خبرنگارهایی که در رادیو – تلویزیون فعالیت دارند نه تنها از واژه ها بلکه از صدا و تصویر نیز برای تنظیم گزارش خود بهره می گیرند.   فهرست فصل های کلی کتاب: مقدمه خبر چیست؟ تهیه خبر بیان خبر ویرایش خبر رادیو، تلویزیون و اینترنت روزنامه نگاری تخصصی اصول اخلاقی و قانون منابع روزنامه نگاری کلمات کلیدی: گزارشگری، روزنامه نگاری، روزنامه نویس، خبر، تهیه خبر، ویرایش خبر، روزنامه نگاری تخصصی، آموزش روزنامه نگاری، رفتار شناسی، کردارشناسی، مهارت های خبرنگاری، ساختار گزارش، مشاغل، انواع گزارش، گزارش اینترنتی، اصول، برچسب‌ها: گزارشگری، روزنامه نگاری، روزنامه نویس، خبر، تهیه خبر، ویرایش خبر، روزنامه نگاری تخصصی، آموزش روزنامه نگاری، رفتار شناسی، کردارشناسی، مهارت های خبرنگاری، ساختار گزارش، مشاغل، انواع گزارش، گزارش اینترنتی، اصول
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری