مواد خانمان سوز

مواد خانمان سوز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ناصر نظارات
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

مواد خانمان سوز این کتاب که توسط آقای ناصر نظارات گردآوری شده است، درباره ی انواع مواد مخدر و تاریخچه استفاده از هر کدام می باشد. همچنین در  این کتاب هر کدام از مواد مخدر مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به تحقیقات انجام شده عوارض و روش های درمان اعتیاد بیان شده است. از زبان نویسنده: درجایی مطالعه می کردم که بیش از دو میلیون معتاد در کشورما وجود دارد و این آمار همچنان در حال افزایش است، این کلام از طرف بنده به هرکس که به نوعی در این گرداب خانمان سوز گرفتار است. این راهی که تو در آن پا گذاشته ای همانند رودخانه ای است که هرچه جلوتر روی، بیشتر غرق می شوی پس همین جا اراده کن و با توکل به خدا، برگرد . به امید روزی که آمار فوق به صفر برسد . انشاء الله کلمات کلیدی: مواد، مواد مخدر، ترک اعتیاد، اعتیاد، تریاک، عوارض تریاک، کراک، عوارض کراک، مورفین، شیشه، عوارض شیشه، درمان اعتیاد به طور قطعی، خشخاش، الکل، متادون چیست، کوکائین، عوارض کوکائین، داروهای اعتیاد زا، تاثیر مواد مخدر روی اعصاب، مواد مخدر توهم زا، کریستال، LSD، اکستازی، قرص اکس، مسکالین، حشیش، برچسب‌ها: مواد، مواد مخدر، ترک اعتیاد، اعتیاد، تریاک، عوارض تریاک، کراک، عوارض کراک، مورفین، شیشه، عوارض شیشه، درمان اعتیاد به طور قطعی، خشخاش، الکل، متادون چیست، کوکائین، عوارض کوکائین، داروهای اعتیاد زا، تاثیر مواد مخدر روی اعصاب، مواد مخدر توهم زا، کریستال، LSD، اکستازی، قرص اکس، مسکالین، حشیش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری