آشیانه باورم - مجموعه شعر

آشیانه باورم - مجموعه شعر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا نظری
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آشیانه باورم - مجموعه شعر از زبان نویسنده: سلام خدمت دوستان عزیز من محمدرضا نظری هستم از ولایت غزنی افغانستان درسال 1386ه.ش. اولین مجموعه شعری ام به نام آشیانه باورم در افغانستان به نشر رسیده است. این مجموعه شعری در قالب غزل سروده شده و عناوین مختلف دارد. اگر قابل نشر بود شما می توانید آنرا نشر کنید. مجموعه دوم این کتاب نیز در آینده به نشر می رسد. سپاسگزارم                       محمدرضا نظری شاعر و نویسنده جوان. کلمات کلیدی: شعر، مجموعه شعر، شعر نو، شعر کوتاه، شعر های خواندنی، کتاب شعر، دانلود کتاب شعر، شعر معاصر، شعر عاشقانه، شاعران معاصر، غزل، شاعر افغان، برچسب‌ها: شعر، مجموعه شعر، شعر نو، شعر کوتاه، شعر های خواندنی، کتاب شعر، دانلود کتاب شعر، شعر معاصر، شعر عاشقانه، شاعران معاصر، غزل، شاعر افغان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری