روش تربیت کودک

روش تربیت کودک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی صفایی حائری
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

روش تربیت کودک کتاب تربیت کودک شامل سه بخش : نقش معلم ، روش تربیت کودک و عوامل تربیتی کودک می باشد. تربیت کودک یعنی شکوفا کردن استعدادها و برآوردن نیازهای اوست. نیازهای کودک فقط خوراک و پوشاک و محبت و … نیست و استعدادهای او خواندن و نوشتن و انباشتن حافظه نیست. او استعداد نتیجه گیری – فکر- و اندازه گیری و سنجش – عقل- و انتخاب واراده و وجدان هم دارد و لذا نیاز به امنیت و یقین و استقلال و اعتراف هم دارد. مربی باید تمامی استعدادهای کودک را شکوفا کند و بارور کند و استعدادها با دو عامل احتیاج و هدف بارور می شوند و شکوفا می گردند ..مربی باید در کودک سه خصوصیت را بارور کند و اینگونه او را واکسینه کند ۱- شخصیت و استقلال ۲- حریت و آزادمنشی ۳-  تفکر و تحلیل کلمات کلیدی: تربیت کودک، دانلود کتاب تربیت کودک، کتاب های علی صفایی، روش تربیت کودک، عوامل تربیتی کودک، رفتار شناسی کودک، رشد ذهنی کودک، شکوفا کردن استعدادهای کودک، تربیت کودک از دید اسلام، تربیت دینی، نیازهای کودک، برچسب‌ها: تربیت کودک، دانلود کتاب تربیت کودک، کتاب های علی صفایی، روش تربیت کودک، عوامل تربیتی کودک، رفتار شناسی کودک، رشد ذهنی کودک، شکوفا کردن استعدادهای کودک، تربیت کودک از دید اسلام، تربیت دینی، نیازهای کودک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری