Configuration Windows Server 2008 Active Directory

Configuration Windows Server 2008 Active Directory

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : امیر حسین رجبی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

Configuration Windows Server 2008 Active Directory یکی از بهترین منابع کمک آموزشی برای فراگیری دوره های شبکه استفاده از کتاب های ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت می باشد. از آنجا که ممکن است برای برخی از دانشجویان خواندن کتاب به زبان اصلی زمان گیر باشد، برای اولین بار کتاب Configuration Windows Server 2008 Active Directory به همت آقای مهندس امیر حسین رجبی یکی از اساتید و متخصصین مجرب در زمینه شبکه، ترجمه گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما دوستان عزیز قرار میگیرد. کلمات کلیدی: Configuration Windows Server 2008 Active Directory، ویندوز سرور 2008، تنظیمات شبکه، sql، آموزش SQL Server، Windows Server 2008، برچسب‌ها: Configuration Windows Server 2008 Active Directory، ویندوز سرور 2008، تنظیمات شبکه، sql، آموزش SQL Server، Windows Server 2008
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری