متن دوزبانه - جملات انگیزشی

متن دوزبانه - جملات انگیزشی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی قاسمیان نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

متن دوزبانه - جملات انگیزشی این کتاب کوچک حاوی جملاتی تاثیرگذار و انگیزشی از بزرگان جهان می باشد. متن دو زبانه کتاب حاضر همزمان با لذت خواندن متن، به خوانندگان در یادگیری زبان انگلیسی نیز کمک می کند. پیشنهاد می شود جمله ای را که از نظر خواننده زیباتر و تاثیرگذار تر است در اتاق خویش نصب نماید تا دامنه تاثیرگذاری آن جمله، محدود به خواندن فعلی و حال آن نباشد. کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان، آموزش زبان انگلیسی، زبان انگلیسی، کتاب آموزش زبان، آموزش لغات انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، جملات انگلیسی با ترجمه، جملات تاثیر گذار، جملات انگیزشی، جملا ت جالب و خواندنی، status، برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان، آموزش زبان انگلیسی، زبان انگلیسی، کتاب آموزش زبان، آموزش لغات انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، جملات انگلیسی با ترجمه، جملات تاثیر گذار، جملات انگیزشی، جملا ت جالب و خواندنی، status
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری