آموزش جامع نرم افزار Autodesk Revit MEP 2014 - قسمت سوم

آموزش جامع نرم افزار Autodesk Revit MEP 2014 - قسمت سوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : قاسم آریانی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش جامع نرم افزار Autodesk Revit MEP 2014 - قسمت سوم نرم افزار Revit MEP یک نرم افزار بسیار قوی در زمینه تاسیسات ساختمانی می باشد . با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا سیستم های تاسیساتی شامل، لوله های آب گرم، آب سرد، فاضلاب و الکتریکی و غیره... را با سرعت و دقت  بسیار بالا انجام دهید. این نرم افزار یکی از نرم افزار های BIM می باشد و با توجه به این امکان خطاها و مشکلات احتمالی را شما می توانید مستقیما در حین طراحی مشاهده و رفع کنید و ضرر و زیان مالی و زمانی را به حداقل برسانید. این کتاب ادامه ی بخش دوم می باشد. در این بخش از آموزش در مورد فضاها(Spaces) و تنظیمات آن در نرم افزار Revit MEP 2014 و اهمیت آن در انجام تحلیل بارهای سرمایشی و گرمایشی توضیح داده شده است. کلمات کلیدی: نرم افزار Revit MEP، آموزش نرم افزار Revit MEP، نرم افزار طراحی و مدلسازی، لوله کشی ساختمان، Piping، آنالیز تاسیستات ساختمانی، آموزش Revit MEP، برچسب‌ها: نرم افزار Revit MEP، آموزش نرم افزار Revit MEP، نرم افزار طراحی و مدلسازی، لوله کشی ساختمان، Piping، آنالیز تاسیستات ساختمانی، آموزش Revit MEP
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری