تشخیص و درمان پسوریازیس و آرتریت پسوریاتیک در بزرگسالان

تشخیص و درمان پسوریازیس و آرتریت پسوریاتیک در بزرگسالان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Scottish intercollegiate guidelines network
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

تشخیص و درمان پسوریازیس و آرتریت پسوریاتیک در بزرگسالان نام این کتاب به انگلیسی Diagnosis and management of psoriasis and psoriatic arthritis in adults بیماری پسوریازیس یک بیماری مزمن و با واسطه سیستم ایمنی است که به طور غالب پوست و مفاصل را درگیر می کند. شیوع این بیماری در جامعه 1/5 تا 2 درصد است. تقریبا در 20 درصد مبتلایان به این بیماری درگیر مفاصل نیز وجود دارد. این کتاب در مورد تشخیص و درمان این بیماری به زبان انگلیسی است که چاپ سال  2010 می باشد. کلمات کلیدی: pathomechanisms، ژنتیک، تشخیص، بیماری پسوریازیس، بیماری مفاصل، بیماری های خاص، اتوفیزیولوژی پسوریازیس، انجمن پسوریازیس، آرتریت پسوریاتیک، درمان پسوریازیس، بیماری، درمان، پیشگیری، برچسب‌ها: pathomechanisms، ژنتیک، تشخیص، بیماری پسوریازیس، بیماری مفاصل، بیماری های خاص، اتوفیزیولوژی پسوریازیس، انجمن پسوریازیس، آرتریت پسوریاتیک، درمان پسوریازیس، بیماری، درمان، پیشگیری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری