بررسی فقدان کلسیم در گل ژربرا هیدروپونیک

بررسی فقدان کلسیم در گل ژربرا هیدروپونیک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حامد حیدرنژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

بررسی فقدان کلسیم در گل ژربرا هیدروپونیک حفظ و کیفیت گل های شاخه بریده و افزایش طول عمر آن ها به ویژه گل های شاخه بریده ی ژربرا که جایگاه خاصی در تجارت گیاهان زینتی دارد از اهمیت خاصی برخوردار است. به همین منظور آزمایشی جهت بررسی اثرات عناصر ماکرو و زیر مغذی ها انجام شد که در این پروژه به نقش عنصر کلسیم و اثرات فقدان آن بر روی گل ژبرا می پردازیم. این آزمایش بر روی رقم chief و بر روی صفات گل ژبرا از جمله: دوام گل، قطر گل، قطر دمگل، طول ساقه، پوکی ساقه، رنگ برگ، اندازه برگ و عملکرد صورت پذیرفت. این آزمایش به مدت یک ماه در گل خانه های دانشگاه کشاورزی پاکدشت انجام گرفته است. کلمات کلیدی: ژربرا، کلسیم، دوام گل، گل، دمگل، ساقه، پوکی ساقه، رنگ برگ، صنعت گل، نور، دما، آبیاری گل ژربرا، مراقبت از گیاهان زینتی، کشاورزی، کاشت گل، پروژه کارشناسی رشته گل و گیاه زینتی، گل کاری، برچسب‌ها: ژربرا، کلسیم، دوام گل، گل، دمگل، ساقه، پوکی ساقه، رنگ برگ، صنعت گل، نور، دما، آبیاری گل ژربرا، مراقبت از گیاهان زینتی، کشاورزی، کاشت گل، پروژه کارشناسی رشته گل و گیاه زینتی، گل کاری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری