تحریم ها و استراتژی مذاکره با آمریکا

تحریم ها و استراتژی مذاکره با آمریکا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد قربانی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

تحریم ها و استراتژی مذاکره با آمریکا در این نوشتار نوع تحریم ها و علل و انگیزه کشور آمریکا از تحریم بر علیه ملت ایران توضیح داده شده است. مهمترین علت قطع رابطه ایران با آمریکا دخالت آمریکا در براندازی حکومت دکتر مصدق و دخالت در کودتای نوژه است. انگیزه دولت آمریکا برای کودتا بر علیه حکومت های انتخابی ایران تضاد منافعی است که حکومت های انتخاب مردم ایران با سرمایه داران بین المللی از جمله سرمایه داران نفتی دارند. هر چند این تضاد منافع هم اکنون نیز از بین نرفته است، ولی بدلیل اینکه هم اکنون دولت آمریکا قادر به هیچ گونه کودتای منجر به براندازی، اقدامات نظامی و سیاسی نیست. در ضمن هدف دولت آمریکا از اعمال تحریم ها انزوای اقتصادی کشور است. لذا برای خروج از انزوای اقتصادی بهترین راه مذاکره با آمریکا است. در این کتاب هدف از این مذاکرات را نادیده گرفتن حقوق هسته ای ایران نمی داند. بلکه در استراتژی ها مختلفی رسیدن ملت ایران به حقوق هسته ای خود و رفع تحریم ها پیشنهاداتی شده است. کلمات کلیدی: تحریم، تاریخچه تحریم، انواع تحریم، حکومت دکتر مصدق، اقتصاد ایران، مشکلات اقتصادی، استرانژی تحریم، دانلود کتاب تحریم ها و استراتژی مذاکره با آمریکا، کودتا، کودتای نوژه، رابطه ایران با آمریکا، برچسب‌ها: تحریم، تاریخچه تحریم، انواع تحریم، حکومت دکتر مصدق، اقتصاد ایران، مشکلات اقتصادی، استرانژی تحریم، دانلود کتاب تحریم ها و استراتژی مذاکره با آمریکا، کودتا، کودتای نوژه، رابطه ایران با آمریکا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری