5000 واژه پرکابرد انگلیسی به همراه تعریف مختصر

5000 واژه پرکابرد انگلیسی به همراه تعریف مختصر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : حسین اکبرپور
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

5000 واژه پرکابرد انگلیسی به همراه تعریف مختصر با مجموعه 5000Collegiate Word with Brief definition شما با 5000 لغات دانشگاهی و علمی (لغات سطح پیشرفته زبان انگلیسی) آشنا خواهید شد و با توضیحات مختصر آمده در کتاب، معنی هرکدام را یاد گرفته و همچنین با استفاده از فایلهای صوتی آن می توانید تلفظ صحیح آنها را بیاموزید. این مجموعه را می توان یک دیکشنری صوتی نامید و برای افرادی که قصد شرکت در آزمونهای GRE, TOEFL, ESL و غیره را دارند بسیار کاربردی است. لغات و صداها بر اساس حروف الفبا چیده شده اند و با لهجه امریکن ادا میشوند. کلمات کلیدی: لغات دانشگاهی انگلیسی، آموزش لغات پیشرفته انگلیسی، دانلود آموزش زبان انگلیسی، دیکشنری صوتی، Word with Brief definition، آموزش کلمات انگلیسی به همراه ترجمه، Tofel، آموزش زبان، زبان انگلیسی، مجموعه کلمات پیشرفته زبان انگلیسی، برچسب‌ها: لغات دانشگاهی انگلیسی، آموزش لغات پیشرفته انگلیسی، دانلود آموزش زبان انگلیسی، دیکشنری صوتی، Word with Brief definition، آموزش کلمات انگلیسی به همراه ترجمه، Tofel، آموزش زبان، زبان انگلیسی، مجموعه کلمات پیشرفته زبان انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری