کاربرد رایانه در نقشه کشی معماری

کاربرد رایانه در نقشه کشی معماری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد فرخ زاد
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

کاربرد رایانه در نقشه کشی معماری در حرفه ی معماری بخش قابل توجهی از جامعه ی مهندسین، استفاده از رایانه را آغاز نموده اند که باعث سرعت بالای نقشه کشی و امکان اصلاح خطا های احتمالی و دقت بالای ترسیمات نقشه و غیره شده است. در کتاب کاربرد رایانه در نقشه کشی معماری شما بیشتر با یکی از نرم افزار های معروف در این حرفه یعنی اتوکد آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: دانلود کتاب کاربرد رایانه در نقشه کشی معماری، آموزش نرم افزار اتوکد، کتاب هنرستان معماری، اتوکد، آموزش اتوکد، اضول اتوکد، اتوکد، نقشه کشی، آموزش نقشه کشی، نقشه کشی با رایانه، برچسب‌ها: دانلود کتاب کاربرد رایانه در نقشه کشی معماری، آموزش نرم افزار اتوکد، کتاب هنرستان معماری، اتوکد، آموزش اتوکد، اضول اتوکد، اتوکد، نقشه کشی، آموزش نقشه کشی، نقشه کشی با رایانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری