راهنمای آموزش ترک سیگار

راهنمای آموزش ترک سیگار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نصیر دهقان
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

راهنمای آموزش ترک سیگار این کتاب به شما کمک میکند تا بتوانید عادتی را که از آن رنج می برید را ترک کنید و به نتیجه دلخواه خود برسید. حقیقت این است که ترک سیگار بیش از یک تصمیم کنار گذاشتن سیگار است و به صورت دوام آوردن در روندی پایدار و کنار آمدن در برابر فشارهای این دوران است. برای ترک سیگار تنها یک راه وجود ندارد و برنامۀ ترک سیگار هر شخص باید بر پایۀ انگیزه ها و ویژگی های خود آن فرد تعیین و اجرا شود. کلمات کلیدی: آموزش ترک سیگار، آموزش گام به گام ترک سیگار، ترک سیگار، روش های ترک سیگار، ترک سیگار تضمینی، کلینیک ترک سیگار، کنار گذاشتن سیگار، برنامه ترک سیگار، راهنمای ترک سیگار، دوره رایگان ترک سیگار، آموزش ترک سیگار به صورت اینترنتی، برچسب‌ها: آموزش ترک سیگار، آموزش گام به گام ترک سیگار، ترک سیگار، روش های ترک سیگار، ترک سیگار تضمینی، کلینیک ترک سیگار، کنار گذاشتن سیگار، برنامه ترک سیگار، راهنمای ترک سیگار، دوره رایگان ترک سیگار، آموزش ترک سیگار به صورت اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری