اسکندر مقدونی

اسکندر مقدونی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

اسکندر مقدونی اسکندر مقدونی (۳۵۶ تا ۳۲۳ پیش از میلاد) در ایران مشهور به «اسکندر گجسته» به معنای اسکندر ملعون و در غرب مشهور به «اسکندر کبیر» و کشورگشای اهل مقدونیه در سدهٔ چهارم پیش از میلاد بود. در طول تاریخ اسکندر برای روم نماد قدرت واقتدار بوده است؛ ولی برای ایرانیان نماد خون خواری و خرابی است. چنانچه به علت کشتار و خرابی های به بار آورده در ایران وی را اسکندر گجسته (ملعون) می نامند. کلمات کلیدی: اسکندر مقدونی، دانلود کتاب اسکندر مقدونی، دانلود کتاب تاریخی، اسکندر کبیر، اسکندر گجسته، نماد خونخواری، اسکندر ملعون، کشورگشایی های اسکندر، زندگینامه اسکندر مقدونی، تاریخ اسکندر، کتاب آشنایی با مشاهیر اسکندر مقدونی، برچسب‌ها: اسکندر مقدونی، دانلود کتاب اسکندر مقدونی، دانلود کتاب تاریخی، اسکندر کبیر، اسکندر گجسته، نماد خونخواری، اسکندر ملعون، کشورگشایی های اسکندر، زندگینامه اسکندر مقدونی، تاریخ اسکندر، کتاب آشنایی با مشاهیر اسکندر مقدونی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری