وصیت نامه شهدا

وصیت نامه شهدا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امید محمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

وصیت نامه شهدا اهمیت خواندن وصیت نامه شهدا از نگاه   امام خمینی (رحمه الله علیه):  این وصیتنامه هایی که این عزیزان می نویسند مطالعه کنید. پنجاه سال عبادت کردید خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیت نامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و فکر کنید.                مقام معظم رهبری: این وصیت نامه هایی که امام می فرمودند بخوانید. من به توصیه ایشان خیلی عمل کرده ام. هر چه از این وصیت نامه های همین بچه های شهید به دستم رسیده، غالباً من این ها را خوانده ام. چیزهای عجیبی است. ما واقعاً از این وصیت نامه ها درس می گیریم. کلمات کلیدی: وصیت نامه های شهدا، شهدا، وصیت نامه، وصیتنامه، خواندن وصیت نامه، شهید باکری، وصیت نامه دکتر چمران، وصیت نامه شهدای دفاع مقدس، دانلود وصیت نامه شهدا، وصیت نامه شهید همت، برچسب‌ها: وصیت نامه های شهدا، شهدا، وصیت نامه، وصیتنامه، خواندن وصیت نامه، شهید باکری، وصیت نامه دکتر چمران، وصیت نامه شهدای دفاع مقدس، دانلود وصیت نامه شهدا، وصیت نامه شهید همت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری