طب سنتی میوه درمانی

طب سنتی میوه درمانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیر تقی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

طب سنتی میوه درمانی ازهزاران سال پیش بشر اولیه و بعد هم انسان متمدن امروزی با موفقیت از گیاهان برای درمان خود استفاده کرده اند و با پیشرفت زمان از همین داروهای گیاهی دست به تهیه داروهای شمیایی زده اند که به مراتب خواص آن ضعیف تر از ماده اصلی یعنی گیاه شفابخش اصل می باشد. اما آنچه امروزه انسان به آن رسیده چیز جدیدی نیست، بلکه علمی است که درگذشته انسان ها از آن استفاده می کردند و کم کم با ورود علم جدید فراموش شده است. در قدیم انسان ها تمامی مایحتاج خودرا در زمینه های مختلف از طبیعت تامین می کردند. به همین علت با خواص موادی که در طبیعت آشنا شدند و در زندگی آن را به کار می بستند. یکی ازمشهورترین طبیبانی که دراین زمینه در سرتاسر دنیا مشهور می باشد کسی نیست جز پزشک ایرانی ابوعلی سینا کلمات کلیدی: میوه درمانی، میوه درمانی پزشکی، میوه درمانی اسلامی، کتاب میوه درمانی، آموزش درمان با میوه، خواص میوه، خاصیت میوه ها، درمان با میوه، طب سنتی، داروهای گیاهی، گیاه درمانی، برچسب‌ها: میوه درمانی، میوه درمانی پزشکی، میوه درمانی اسلامی، کتاب میوه درمانی، آموزش درمان با میوه، خواص میوه، خاصیت میوه ها، درمان با میوه، طب سنتی، داروهای گیاهی، گیاه درمانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری