معرفی پایگاه داده ها

معرفی پایگاه داده ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهروز معصومی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی پایگاه داده ها این کتاب خلاصه ای از درص اصول طراحی پایگاه داده هاست. مفهوم پایگاه داده ها از نظر مؤلفین مختلف در بیان با تفاوتهایی همراه است ولی از نظر تکنیکی به گونه ای مشابه تعریف شده است. یکی از تعاریف مناسب آن به فرم زیر می باشد: بانک اطلاعاتی، مجمو عه ای است از داده های ذخیره شده و پایا (در مورد انواع موجودیت های یک محیط عملیاتی و ارتباطات بین آنها) بصورت مجتمع و مبتنی بر یک ساختار، تعریف شده بطور صوری با حداقل افزونگی، تحت مدیریت یک سیستم کنترل متمرکز، مورد استفاده یک یا چند کاربر، بطور اشتراکی و همزمان. با توجه به این تعریف می توان دریافت که از دیدگاه تخصصی هر مجموعه ای از فایلهای ذخیره شده لزوما پایگاه داده محسوب نمیگردد. در ادامه برخی اصطلاحات موجود در تعریف پایگاه داده توضیح داده شده اند. کلمات کلیدی: پایگاه داده ها، آموزش پایگاه داده، کتاب پایگاه داده، مهندسی نرم افزار، طراحی پایگاه داده، مفاهیم پایگاه داده، بانک اطلاعاتی، مدل سازی، دیتابیس، database، برچسب‌ها: پایگاه داده ها، آموزش پایگاه داده، کتاب پایگاه داده، مهندسی نرم افزار، طراحی پایگاه داده، مفاهیم پایگاه داده، بانک اطلاعاتی، مدل سازی، دیتابیس، database
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری