هوس های سرخ

هوس های سرخ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کوروش رستگار
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

هوس های سرخ این کتاب، سعی دارد تا با مرور پژوهشهای انجام شده در حیطه روانشناسی جنسی، به بررسی چندین رفتار جنسی در دو جنس و ارتباط آنها با یکدیگر بپردازد. زنان، تغییرات و نوساناتی را در ترجیحات و رفتارهای جنسی شان و همگام با چرخه قاعدگی نشان می دهند. بدین صورت که در مراحل مختلف چرخه قاعدگی، از نظر جنسی، خصایص چهره ای، بدنی و رفتاری متفاوتی را در مردان، جذاب می یابند. این نوساناتِ مرتبط با چرخه قاعدگی، شامل احتمال خیانت زناشویی نیز می شود. از طرف دیگر، میزان انعطاف پذیری جنسی در زنان بیشتر است. بدین معنی که آنها در شرایط زمانی و مکانی متفاوت، تغییرات بیشتری را در نگرشها، ارزشها و رفتارهای جنسی شان نشان می دهند. مسائل جنسی با مسائل زیبایی شناختی ما آدمیان، پیوند گسست ناپذیری خورده اند. در پایان بخش اول این کتاب، نویسنده، به بررسی مطلوبیت یا عدم مطلوبیت نظام ها و سبک های مختلف ارتباطی بین دو جنس و هماهنگی آنها با واقعیتهای روانی - زیستی دو جنس، می پردازد. در بخش دوم کتاب، فصول متعددی قرار دارند که هر یک، ارتباط یافته ها و نظریات روانشناسی تکاملی را با سایر موضوعات و مفاهیم مهم اجتماعی، حقوقی، اخلاقی، روانشناختی و جنسی، با تمرکز بر مسائل جنسی، مرور می کند. عشق، ازدواج، تعارضات و خیانت زناشویی، قانون، اخلاق، مذهب و فمنیسم از آن جمله اند. در فصل آخر، شما به تعدادی از دلایل هشیار و ناهشیاری که باعث بروز مقاومت در ما نسبت به پذیرش حقایق علمی و از جمله یافته های روانشناسی جنسی تکاملی می شوند، پی می برید. همه فصول، بطور جذاب و روان نوشته شده اند و قطعاً هر کدام از آنها، جواب تعدادی از سئوالات شما در زمینه های مختلف را می دهند. عناوین فصول این کتاب بخش اول فصل اول: چرخه قاعدگی و تغییر در ترجیحات و رفتارهای جنسی زنان فصل دوم: انعطاف پذیری جنسی و تفاوتهای بین دو جنس در آن فصل سوم: مفاهیم اساسی تکامل و فرایندهای تکاملی در روانشناسی تکاملی فصل چهارم: ریشه های تکاملی رفتارهای جنسی در دو جنس فصل پنجم: بکارگیری و بحث در یافته ها و نظریات روانشناسی جنسی- تکاملی بخش دوم فصل ششم: تفاوتهای دو جنس در رفتارهای جنسی، نسبت جنسی و ارتباطات پیش از ازدواج فصل هفتم: عشق، ازدواج، تعارضات زناشویی و خیانت فصل هشتم: روانشناسی تکاملی، قانون، اخلاق، مذهب و فمنیسم فصل نهم: روانشناسی تکاملی و تعامل با سایر رویکردها و حوزه های روانشناسی فصل دهم: روانشناسی تکاملی، زیبایی و تبعیضات ناشی از جذابیت فصل یازدهم: چالشهای روانشناسی تکاملی و آینده پیشِ روی آن به عنوان یک رشته علمی کلمات کلیدی: روانشناسی زیبایی، هوس و خیانت، انحرافات جنسی، انعطاف پذیری جنسی، تعارضات زناشویی و خیانت، تفاوتهای دو جنس در رفتارهای جنسی، چرخه قاعدگی، کورش رستگار، خیانت، رفتار جنسی، ارتباطات پیش از ازدواج، عشق، زناشویی، فمنیسم، روانشناسی جنسی، برچسب‌ها: روانشناسی زیبایی، هوس و خیانت، انحرافات جنسی، انعطاف پذیری جنسی، تعارضات زناشویی و خیانت، تفاوتهای دو جنس در رفتارهای جنسی، چرخه قاعدگی، کورش رستگار، خیانت، رفتار جنسی، ارتباطات پیش از ازدواج، عشق، زناشویی، فمنیسم، روانشناسی جنسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری