A Brief History Of time

A Brief History Of time

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Stephen Hawking
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

A Brief History Of time کتاب"تاریخچه ی زمان" به زبان انگلیسی این کتاب به عنوان پرخواننده‌ترین کتاب کیهان‌شناسی شهرت یافته است و به بیش از ۳۳ زبان زندهٔ دنیا تا سال ۱۹۹۳ ترجمه و چاپ شده‌است. همچنین در یکصد و هشتاد و چهارمین هفتهٔ چاپ آن، به دلیل طولانی‌ترین حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نشریه ساندی تایمز، در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.این کتاب در سال ۱۳۶۹ با نام تاریخچهٔ زمان، از انفجار بزرگ تا سیاه‌چاله‌ها در ایران به چاپ رسیده است. کلمات کلیدی: دانلود کتاب تاریخچه زمان، استیفن هاوکینگ، کتاب به زبان انگلیسی، رمان انگلیسی، از مه بانگ تا سیاه چاله ها، کتاب نجوم، Stephen Hawking، برچسب‌ها: دانلود کتاب تاریخچه زمان، استیفن هاوکینگ، کتاب به زبان انگلیسی، رمان انگلیسی، از مه بانگ تا سیاه چاله ها، کتاب نجوم، Stephen Hawking
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری