دالان بهشت

دالان بهشت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نازی صفوی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

دالان بهشت نازی صفوی، متولد ۱۳۴۶ در تهران است. کتاب اولش، دالان بهشت درسال ۱۳۷۸ منتشر شد و از آن موقع تا حالا سومین کتاب پرفروش ۱۴سال اخیر بودهاست ( بعد از بامداد خمار و چراغ ها را من خاموش می کنم ). داستان بعدی او، برزخ اما بهشت سال ۸۳  منتشر شد و نشان داد که با نویسنده ای کم کار طرف هستیم. از زبان نویسنده: دالان بهشت را به اصرار یکی از دوستانم به چاپ رساندم و هیچ قصدی برای نویسنده شدن و چاپ کتاب نداشتم و ندارم. ولی خوشبختانه کتاب به چاپ سوم رسید و با استقبال خوانندگان روبه رو شد. این برخوردها و نامه های مردم است که همچنان به من روحیه می دهد. حتی هفته پیش در آمریکا کتاب دالان بهشت ترجمه شد و من از کشورهایی مثل استرالیا، انگلیس، کانادا و…  نامه و ای میل دارم. نوشتن دالان بهشت از یک یادداشت کوچک پشت جعبه دستمال کاغذی ماشین شروع شد؛ وقتی که پشت چراغ قرمز گیر کرده بودم. بعد هم برزخ اما بهشت را نوشتم. الان هم ۳ تا کتاب دارم که معلوم نیست کی تمام میشود. چون خودم را محدود به زمان نمی کنم؛ شاید یک ماه دیگر یا شاید ۲سال دیگر. اسم یکی از آنها این است: تا بهشت راهی نیست، اگر این جان خسته بذارد. این اسم را تا حالا به هیچ کس نگفته بودم ولی فکر می کنم اسم خوبی بشود. من همیشه حسم را می نویسم و باور دارم حرفی که از دل برآیدبر دل می نشیند و مطمئنا کتابی که با احساس نوشته نشود، قابل خواندن نیست؛ مثل آشپزی از روی کتاب که آن طعم واقعی را نخواهد داشت و هیچ وقت مثل غذای مادربزرگ نمی شود! قواعد و قانون ها در نوشتن باید رعایت شود. ولی بدون احساس فایده ای ندارد و اگر نویسنده پشت داستان فکری نداشته باشد یا دردی را نکشیده باشد، نمی تواند داستان جالبی بنویسد. کلمات کلیدی: بامداد خمار، دالان بهشت، دانلود رمان، دانلود کتاب، رمان، نازی صفوی، چراغ ها را من خاموش میکنم، کتاب فارسی، رمان ایرانی، رمان واقعی، برچسب‌ها: بامداد خمار، دالان بهشت، دانلود رمان، دانلود کتاب، رمان، نازی صفوی، چراغ ها را من خاموش میکنم، کتاب فارسی، رمان ایرانی، رمان واقعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری