ماهنامه پلک باز - شماره ششم

ماهنامه پلک باز - شماره ششم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پلک باز
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

ماهنامه پلک باز - شماره ششم با سلام به دوستان کتاب سبز . امروز ما یعنی مجله پلک باز کنار شما دوستان عزیز قرار دارد تا بتوانیم عرصه چاپ و محتوای دیجیتالی را در هر زمینه گسترش دهیم و به قله های بالاتر دست پیدا کنیم . این شماره از مجله پلک باز که حاوی مطالب ارزشمند از دنیای بازی های رایانه ای است که همراه ان مقالات مربوط به این حوزه به چاپ رسیده است . این مجله که با گرافیک بالا و کیفیت عالی به دست شما میرسد حاصل کار فرد فرد تیم مجله پلک باز هست. سایت ما ( برای ارتباط ) : www.pelkbaz.ir کلمات کلیدی: پلک باز، مجله الکترونیکی پلک باز، بازی های مستقل، بازی های روز، بازی سازان، گیمرهای ایرانی، ماهنامه ی الکترونیکی خبری، بازی، سرگرمی، PSP، برچسب‌ها: پلک باز، مجله الکترونیکی پلک باز، بازی های مستقل، بازی های روز، بازی سازان، گیمرهای ایرانی، ماهنامه ی الکترونیکی خبری، بازی، سرگرمی، PSP
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری