اصول، مبانی و تکنیک های سی تی اسکن

اصول، مبانی و تکنیک های سی تی اسکن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی فیضی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

اصول، مبانی و تکنیک های سی تی اسکن سخن نویسنده: در مدتی که با کارشناسان و دانشجویان کارشناسی رادیولوژی در بخش سی تی اسکن برخورد داشته ام یکی از مسائلی که به وضوح حس می شد، کمبود منابع مطالعاتی در زمینه تکنیک های سی تی اسکن به زبان فارسی بود و البته دسترسی به منابع خارجی نیز آسان و میسر نمی باشد. بدین جهت با پیشنهاد رئیس و اعضای محترم گروه تکنولوژی رادیولوژی دانشکده پیراپزشکی مشهد مجموعه ای بدین منظور گردآوری و تدوین گردید، که امیدوارم بتواند پاسخگوی بخشی از نیاز کارشناسان محترم رادیولوژی باشد. کلمات کلیدی: تکنیک های سی تی اسکن، سی تی اسکن، رادیولوژی، توموگرافی، دستگاه سی تی اسکن، اشعه ایکس، سی تی اسکن مغز، سی تی اسکن استخوان، سی تی اسکن اسپیرال، برچسب‌ها: تکنیک های سی تی اسکن، سی تی اسکن، رادیولوژی، توموگرافی، دستگاه سی تی اسکن، اشعه ایکس، سی تی اسکن مغز، سی تی اسکن استخوان، سی تی اسکن اسپیرال
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری