ماهنامه الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال - شماره 9

ماهنامه الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال - شماره 9

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله گیمفا
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

ماهنامه الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال - شماره 9 ماهنامه ی الکترونیکی خبری/تحلیلی بازیهای ویدئویی گیمفاپلاس:دیجیتال زیر نظر وب سایت گیمفا که جزو 500 سایت برتر ایران و پرمخاطب ترین پورتال فارسی زبان خبری/تحلیلی گیم نیز است،به رایگان در فضای اینترنتی منتشر میشود. گیمفاپلاس:دیجیتال با پس از تقریبا یک سال به عنوان پرمخاطب ترین مجله ی الکترونیکی گیم ایران با ماهانه بیش از 15 هزار بار دانلود فقط در آمار سایت اصلی شناخته شده است و با داشتن برترین مطالب روز دنیا،مصاحبه های اختصاصی با بازی سازان و چهره های مطرح دنیا و هایپ های عظیم،برای گیمرهای ایرانی نامی جا افتاده است.طراحی گرافیکی و بسیار مدرن این مجله سبب شده تا بسیاری گیمفاپلاس را برترین مجله ی گیم در ایران از حیث ظاهر حتی برتر از مجلات چاپی نیز بنامند شماره ی نهم گیمفاپلاس:دیجیتال که 15 مرداد ماه منتشر شد،شامل نقد و بررسی آخرین بازیهای عرضه شده مانند Dead Pool,COH 2,Dark و ...،پیش نمایش عناوین بزرگی مانند Rayman Legends که بر روی کاور مجله نیز قرار گرفته ،GTA V،Killzone Mercenary و ... خودنمایی میکند. اما مصاحبه ی اختصاصی گیمفاپلاس با Tim Morten،کارگردان بخش توسعه ی عنوان C&C شرکت EA Games ،یکی از مطالبی است که بر ارزش مجله افزوده است.   شما میتوانید همواره این مجله را به صورت ماهانه دانلود و مطالعه کنید.برای کسب اخبار و اطلاعات بیشتر از این مجله میتوانید به سایت اصلی گیمفا مراجعه کنید.   کلمات کلیدی: مجله الکترونیکی گیمفا پلاس، شماره 9، بازی های مستقل، مصاحبه ی اختصاصی، بازی های روز، مصاحبه های اختصاصی با بازی سازان، گیمرهای ایرانی، گیمفاپلاس، ماهنامه ی الکترونیکی خبری، بازی های ویدیویی، مجله گیمفا، برچسب‌ها: مجله الکترونیکی گیمفا پلاس، شماره 9، بازی های مستقل، مصاحبه ی اختصاصی، بازی های روز، مصاحبه های اختصاصی با بازی سازان، گیمرهای ایرانی، گیمفاپلاس، ماهنامه ی الکترونیکی خبری، بازی های ویدیویی، مجله گیمفا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری