سلطانه

سلطانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کالین فالکنر
  • مترجم : جواد سید اشرف
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

سلطانه درباره ی امپراطوری عثمانی در دوره مورد نظر ما، کتاب های فراوانی نوشته اند . بسیاری از وقایع تاریخی مورد بحث در این نوشتار را میتوان در این کتب تاریخی مطالعه کرد. اما ما هرگز نمیتوانیم به کنه آنچه در پشت دروازه های آهنین و بسته باب عالی گذشت پی ببریم و دریابیم که علت و انگیزه آن همه خشونت و بربریت و آن همه تعصب و هیجان احساسات چه بوده است . بنابراین و از این دیدگاه، نوشتار ما داستانی تخیلی است. تنها آنان که قرن ها از مرگشان میگذرد و خاک در کاسه چشم دارند، می دانند این قصه تا چه حد به واقعیت نزدیک است . کلمات کلیدی: حریم سلطان، کتاب حریم سلطان، زندگی نامه خرم سلطان، کتاب حرمسرای سلطان عثمانی، داستان امپراطوری عثمانی، خرم سلطان واقعی، برچسب‌ها: حریم سلطان، کتاب حریم سلطان، زندگی نامه خرم سلطان، کتاب حرمسرای سلطان عثمانی، داستان امپراطوری عثمانی، خرم سلطان واقعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری