ساقی

ساقی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشته اقیان
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

ساقی این داستان واقعیست! ساقی دختر نوجوان وشیطونی است که مدام از مدرسه فرار میکند!در یکی از مهمونیهای شبانه ای که درآن حضور داشت پلیس به آنجا میاید وساقی همراه دوست پسرش از آنجا فرار میکند... اما همان مهمانی آغاز اتفاقات ناگوار برای او میشود،مادرش طلاق میگیرد وبه استرلیا میرود وپدرش ازدواج مجدد میکند... ساقی همراه یکی از دوستانش از خانه فرار میکنند وبه یک دختر قاچاقچی پناه میبرند... اما پلیس افراد خانه را دستگیر میکند وبازهم ساقی آواره میشود با دختری به نام پری آشنا میشود یک بار خودکشی میکند وزن صیغه ای پسری مرموز به اسم امید میشود اما همین خوشی کوچک او نیز از بین میرود... پایان داستان فوق العاده غم انگیز است... کلمات کلیدی: رمان غمناک، کتاب رمان، رمان ساقی، داستان واقعی، دختران فراری، کتاب ساقی، رمان ایرانی، رمان عاشقانه، برچسب‌ها: رمان غمناک، کتاب رمان، رمان ساقی، داستان واقعی، دختران فراری، کتاب ساقی، رمان ایرانی، رمان عاشقانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری