راهنمای جامع تغذیه ورزشی

راهنمای جامع تغذیه ورزشی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : آنیتا بین
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

راهنمای جامع تغذیه ورزشی این کتاب ارزشمند دارای 306 صفحه می باشد و حاوی اطلاعات جامعی از اصول تغذیه ورزشی می باشد.ارائه نکات مفید در بخش های این کتاب یکی از ویژگی های خوب آن به شمار می رود . شما می توانید اطلاعاتی نظیر ویتامین ها و مواد معدنی، نمودارهای مرتبط با تعذیه ورزشی و یا تغذیه قبل ، حین و بعد مسابقه را دریافت نمایید. عناوین کتاب راهنمای کامل تغذیه ورزشی 1 بررسی اجمالی تغذیه ورزشی 2 انرژی برای ورزش 3 تغذیه قبل ، حین و بعد از ورزش 4  پروتئین های ورزشی مورد نیاز 5 ویتامین ها و مواد معدنی 6 مکمل های ورزشی 7 هیدراتاسیون 8 چربی: چربی بدن و چربی رژیم غذایی 9 از دست دادن وزن 10 افزایش وزن 11 تغدیه ورزشکار زن 12 تغدیه ورزشکار جوان 13 تغذیه گیاهی ورزشکار 14 تغذیه مسابقه 15 برنامه تغذیه شخصی شما 16 دستور العمل ها کلمات کلیدی: راهنمای جامع تغذیه، راهنمای تغذیه، تغذیه ورزشی، اصول تغذیه، تغذیه ورزشکار، برچسب‌ها: راهنمای جامع تغذیه، راهنمای تغذیه، تغذیه ورزشی، اصول تغذیه، تغذیه ورزشکار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری