حلقات (4) سیر تحول وضو در میان امت

حلقات (4) سیر تحول وضو در میان امت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مرتضی رضوی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

حلقات (4) سیر تحول وضو در میان امت ● مقدمه       ● شمارش مبانی بحث       ● آیه وضو و تیمم، ششمین آیه از سوره مائده       ● وضوی عرفی و وضوی شرعی       ● پدیده ای به نام «مبال»       ● ویژگی اساسی احادیث وضو       ● موارد اختلاف در وضو       ● شستن دست ها از بالا به پائین یا از پائین به بالا؟       ● قیاس       ● شستن پا یا مسح به پا       ● تیمم؟: یا مسح بر خفّ؟       ● اعلام رسمی و عمل فرسایشی بدون اعلامیه   کلمات کلیدی: سیر تحول وضو در میان امت، وضو، آیه وضو و تیمم، وضوی عرفی، وضوی شرعی، مبال، احادیث وضو، مسح به پا، شستن پا یا مسح به پا، تیمم، مسح بر خفّ، برچسب‌ها: سیر تحول وضو در میان امت، وضو، آیه وضو و تیمم، وضوی عرفی، وضوی شرعی، مبال، احادیث وضو، مسح به پا، شستن پا یا مسح به پا، تیمم، مسح بر خفّ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری