4000 Essential English Words

4000 Essential English Words

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Paul Nation
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

4000 Essential English Words کتاب ۴۰۰۰Essential English Words شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است. این کتاب دارای ۶ مجموعه است که در حال حاضر جلد ۱ آن برای دانلود قرار داده شده است. همچنین لازم به ذکر است که لغات موجود در این کتاب ها بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده و تقریبا ۹۵ درصد از مکالمات عادی زبان انگلیسی را پوشش میدهند. کلمات کلیدی: ۴۰۰۰Essential English Words، رایج ترین لغات زبان انگلیسی، لغات زبان انگلیسی، کلمات رایج زبان انگلیسی، مکالمات عادی زبان انگلیسی، Paul Nation، برچسب‌ها: ۴۰۰۰Essential English Words، رایج ترین لغات زبان انگلیسی، لغات زبان انگلیسی، کلمات رایج زبان انگلیسی، مکالمات عادی زبان انگلیسی، Paul Nation
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری