صد حقیقت زندگی

صد حقیقت زندگی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین اکبرپور
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

صد حقیقت زندگی زندگی شگفت انگیز است فقط اگر بدانید که چطور زندگی کنید مهم این نیست که قشنگ باشی، قشنگ اینه که مهم باشی! حتی برای یک نفر مهم نیست شیر باشی یا آهو، مهم این است با تمام توان شروع به دویدن کنی کوچک باش و عاشق... که عشق می داند آئین بزرگ کردنت را بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن فرقى نمی کند گودال آب کوچکى باشى یا دریاى بیکران ...  زلال که باشى، آسمان در توست ... کلمات کلیدی: سخنان عارفانه، جملات فلسفی بزرگان، جملات فلسفی، جملات مثبت، زیباترین جملات فلسفی، سخنان فلسفی، جملات انگیزشی، سخن قصار، جملات قصار، برچسب‌ها: سخنان عارفانه، جملات فلسفی بزرگان، جملات فلسفی، جملات مثبت، زیباترین جملات فلسفی، سخنان فلسفی، جملات انگیزشی، سخن قصار، جملات قصار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری