معرفی رشته زیست شناسی و آینده شغلی آن در ایران

معرفی رشته زیست شناسی و آینده شغلی آن در ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید مسلم فاطمی مقدم
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی رشته زیست شناسی و آینده شغلی آن در ایران زیست شناسی، علم شناخت موجودات از صفات ظاھری و رده بندی گرفته تا چگونگی عملکرد سلولھا و بافتھا، انتقال صفات وراثتی و مطالعه روابط متقابل و تاثیرات گیاھان و جانوران و حتی عوامل غیرزنده بر یکدیگر است. ھمچنین امروزه زمینه ھای جدید تحقیق در این رشتھ در علوم بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی نیز وجود دارد. از امتیازات خاص این رشته است که با توجه به تنوع زیاد واحدھای تخصصی، فارغ التحصیلان رشتهزیست شناسی میتوانند در گرایشھای زیر ادامه تحصیل دھد: علوم گیاھی، علوم جانوری، ژنتیک، میکروبیولوژی، زیست سلولی و ملکولی، گیاھان دارویی، بیوشیمی،قارچ شناسی پزشکی، ژنتیک پزشکی، میکروبیولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی کشاورزی و پزشکی،بیوشیمی بالینی، ایمونولوژی، گیاھپزشکی ، محیط زیست و... کلمات کلیدی: علوم گیاھی، علوم جانوری، ژنتیک، میکروبیولوژی، زیست سلولی و ملکولی، گیاھان دارویی، بیوشیمی، قارچ شناسی پزشکی، ژنتیک پزشکی، میکروبیولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی کشاورزی و پزشکی، بیوشیمی بالینی، ایمونولوژی، گیاھپزشکی، محیط زیست، برچسب‌ها: علوم گیاھی، علوم جانوری، ژنتیک، میکروبیولوژی، زیست سلولی و ملکولی، گیاھان دارویی، بیوشیمی، قارچ شناسی پزشکی، ژنتیک پزشکی، میکروبیولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی کشاورزی و پزشکی، بیوشیمی بالینی، ایمونولوژی، گیاھپزشکی، محیط زیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری