رویکرد بین فردی نسبت به هیجان در تصمیم گیری اجتماعی

رویکرد بین فردی نسبت به هیجان در تصمیم گیری اجتماعی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گرین آ. ون کلیف
  • مترجم : سید محمود هاشمی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

رویکرد بین فردی نسبت به هیجان در تصمیم گیری اجتماعی رویکرد بین فردی نسبت به هیجان در تصمیم گیری اجتماعی هیجانات به عنوان الگوی اطلاعات اجتماعی این اثر ترجمه ای است از یک مقاله روانشناسی از مجله روانشناسی Elsevier   چکیده: تصمیم های اجتماعی به شدت تحت تاثیر هیجانات قرار می گیرند. دهها سال(چندین دهه)، ویژگی الگوی پژوهشی غالب تمرکز بر خلق و خوی فردی مثبت یا منفی شخص تصمیم گیرنده بوده است. در این مقاله ما استدلال خواهیم کرد که فهم کامل نقش هیجانات در تصمیم گیری اجتماعی مستلزم توجه کامل تری بر تاثیرات بین فردی ) تاثیرات هیجانات یک فرد بر رفتار فرد دیگر( ، تمرکز بر هیجانات مشخص یک فرد و نه حالت های کلی خلق و خوی او؛ و تمایز بین محیط های همکاری و رقابتی می باشد. کلمات کلیدی: روانشناسی، کتاب روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی، مقال روانشناسی، تصمیم گیری، برچسب‌ها: روانشناسی، کتاب روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی، مقال روانشناسی، تصمیم گیری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری