زبان بدن: چگونه افکار دیگران را بخوانیم

زبان بدن: چگونه افکار دیگران را بخوانیم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آلن پیز
  • مترجم : سید محمود هاشمی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

زبان بدن: چگونه افکار دیگران را بخوانیم کتاب زبان بدن: چگونه افکار دیگران را بخوانیم سعی نموده به خواننده دید وسیعتری از ارتباطات با سایر انسان‌ها بدهد، تا شاید او درک عمیق‌تری از سایرین و همچنین از خود بدست آورد. ارتباط غیر کلامی یک فرآیند پیچیده است که شامل انسان‌ها، کلمات، اصوات و حرکات بدن می شود.  آلن پیز مدیر یک شرکت مشاوره‌ای در سیدنی استرالیا است. او خالق کتاب‌ها، نوارها، و فیلم‌هایی است که در سراسر جهان به منظور آموزش مهارت‌های فردی و ارتباط‌گیری به کار می‌روند. پیش از نوشتن کتاب زبان بدن او به مدت ده سال در این زمینه به مطالعه، مصاحبه، و پژوهش پرداخته است. فهرست مطالب: فصل اول : چارچوبی برای فهم فصل دو: قلمروها و حوزه ها فصل سوم: حالت های کف دست فصل چهارم: حالت های دست و بازو فصل پنجم: حالت های دست به چهره فصل ششم: حالتهای دست ها فصل هفتم: حالت پاها فصل هشتم: حالت ها و رفتارهای متداول دیگر فصل نهم: حالت های چشم فصل دهم: سیگار ، پیپ ، عینک فصل یازدهم: حالتهای ملکی و مالکیت فصل دوازدهم: کپی برداری و تصاویر آینه ای فصل سیزدهم: خم کردن بدن و موقعیت اجتماعی فصل چهاردهم: جهت نماها فصل پانزدهم: میز ، مبل و ترتیب چینش آنها فصل شانزدهم: بازی های قدرت فصل هفدهم: جمع بندی کلی منابع کلمات کلیدی: زبان بدن، روانشناسی ارتباطات، چگونه افکار دیگران را بخوانیم، تعبیر حرکات بدن، Body language، دانلود کتاب زبان بدن آلن پیز، برچسب‌ها: زبان بدن، روانشناسی ارتباطات، چگونه افکار دیگران را بخوانیم، تعبیر حرکات بدن، Body language، دانلود کتاب زبان بدن آلن پیز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری