شعر پروانه ات خواهم ماند

شعر پروانه ات خواهم ماند

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مریم حیدرزاده
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

شعر پروانه ات خواهم ماند مریم حیدرزاده متولد ۲۹ آبان ۱۳۵۶ نقاش ٬ نویسنده ٬ شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است. حیدرزاده که بینایی خود را بر اثر چند عمل جراحی در کودکی از دست داد، در اواخر دههٔ ۷۰ با نوشتن شعرهایی به سبک محاوره‌ای و با به‌کارگیری کلمات ساده و روان شهرت یافت. بسیاری از خوانندگان مانند علیرضا عصار در داخل ایران و همچنین خوانندگان فارسی زبان در بیرون از ایران از ترانه‌های او در آهنگ‌هایشان استفاده‌کرده‌اند. کلمات کلیدی: شعرهای مریم حیدرزاده، کتاب شعر مریم حیدر زاده، شعر جدید مریم حیدر زاده، اشعار عاشقانه مریم حیدرزاده، دانلود اشعار مریم حیدر زاده، متن شعرهای مریم حیدرزاده، شعرهای مریم حیدر زاده، برچسب‌ها: شعرهای مریم حیدرزاده، کتاب شعر مریم حیدر زاده، شعر جدید مریم حیدر زاده، اشعار عاشقانه مریم حیدرزاده، دانلود اشعار مریم حیدر زاده، متن شعرهای مریم حیدرزاده، شعرهای مریم حیدر زاده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری