آموزش Access 2010

آموزش Access 2010

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش Access 2010 فهرست مطالب: معرفی اکسس Access چیست؟ شروع کار با Access آشنایی با پنجره Office آشنایی با محیط Access آشنایی با پانل Navigation استفاده از کمک Access ذخیره کردن و بستن بانک اطلاعاتی کار با بانکهای اطلاعاتی استفاده از الگوهای از پیش طراحی شده داده چیست؟ وارد کردن داده ها در جدول Access 2010 آشنایی با ساختار جداول حرکت بین رکوردها در Access 2010 کار با دستور GoTo آشنایی با ابزار Find تغییر دادن عرض ستونها ذخیره کردن و بستن جدول نگهداری از بانک اطلاعاتی   کار با جداول ایجاد بانک اطلاعاتی جدید در Access 2010 کار در نمای صفحه گسترده Datasheet آشنایی با انواع داده حذف کردن رکوردها در Access 2010 مرتب سازی رکوردها در Access 2010 فیلتر کردن رکوردها وارد کردن داده ها از خارج Access آشنایی با قابلیت Office Clipboard صادر کردن داده ها از Access به سایر برنامه ها استفاده از ابزار Table Design برای ایجاد جدول آشنایی با مفاهیم فهرست و کلید اصلی کار با ویزارد مرجع در Access 2010   ایجاد و استفاده از پرس و جوها پرس و جو چیست؟ ایجاد یک پرس و جوی جدید افزودن شرط به پرس و جو ذخیره و اجرای پرس و جو ایجاد فیلترهای محاسباتی تغییر خصوصیات پرس و جو ایجاد پرس و جوهای مشترک قابلیت جامعیت مرجع در Access 2010   استفاده از فرمها فرم چیست؟ ایجاد خودکار فرم برای یک جدول ایجاد یک فرم با استفاده از ویزارد فرم آشنایی با محیط طراحی فرم تغییر سبک فرم در Access 2010 استفاده از کنترلهای محاسباتی باز کردن و استفاده از فرمها ایجاد یک فرم کاملاً سفارشی ابزارهای گزارش گیری گزارش چیست؟ ایجاد یک گزارش خودکار پیش نمایش و چاپ گزارش ایجاد گزارش با استفاده از ویزار گزارش آشنایی با محیط طراحی گزارش استفاده از کنترل های محاسباتی در گزارش ایجاد برچسبهای پستی در Access 2010 کلمات کلیدی: آموزش Access 2010، آموزش تصویری Access 2010، آموزش نرم افزار Access 2010، برچسب‌ها: آموزش Access 2010، آموزش تصویری Access 2010، آموزش نرم افزار Access 2010
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری