روغن درخت چای

روغن درخت چای

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : فرشاد اکبرنژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

روغن درخت چای این مقاله جامع ترین منبع موجود درباره روغن درخت چای از ابتدای استفاده آن در پزشکی تا کنون می باشد. با توجه به اینکه محبوبیت طب مکمل در دهه های اخیر درحال افزایش  بوده است، تلاش برای تأیید استفاده ترکیبات گیاهی در موارد درمانی مفروض باعث افزایش تحقیقات در محیط آزمایشگاه  وبرخی موارد در محیط بدن شده است.یکی ازاین فرآورده های گیاهی روغن درخت چای است که یک روغن ضروری فراراست که عمدتأ ازدرخت بومی استرالیا  Melaleuca alternifoliaاستخراج  می شود. روغن درخت چای به طور گسترده ای به خاطر خواص ضد میکروبی آن که مربوط به ماده موثر آن است در از فرمولاسیون بسیاری از ترکیبات موضعی برای درمان عفونت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.این درخت به طور  گسترده ای در استرالیا ، اروپا و آمریکا شمالی وجود دارد و در بازار به عنوان دارویی برای بیماریهای مزمن مختلف عرضه می شود. کلمات کلیدی: روغن درخت چای، درباره روغن درخت چای، برچسب‌ها: روغن درخت چای، درباره روغن درخت چای
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری