داستان بیایید فقیر شویم

داستان بیایید فقیر شویم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید محمد امین موسوی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

داستان بیایید فقیر شویم پیر مرد افغانی بساط واکسش پهن، نشسته گوشه پیاده رو، به آسمان نگاه می کند. با دستانی چرک و پینه بسته و ریش های بلند و سفید. چه برکتی دارد باران. گِل می کند و می شورد این خیابان ها را و کفش ها می مانند و پیر مرد، که به انتظارشان نشسته است. هر بار که از آنجا می گذرم؛ کفشم را می دهم واکس زند. با آنکه در محل کارم یک دستگاه واکس برقی آورده اند. اما به خوشحالی پیرمرد می ارزد. وقتی که پول را می بوسد و به پیشانیش می زند و خدا را شکر می کند. با دستانی برافراشته در آسمان، چون درختی که برگ هاش سبز شده. چون پیامبری که دعایش مستجاب شده. کلمات کلیدی: داستان، رمان، دانلود رمان، رمان واقعی، کتاب داستان، داستان فارسی، برچسب‌ها: داستان، رمان، دانلود رمان، رمان واقعی، کتاب داستان، داستان فارسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری