راهنمای ورزش در محل کار

راهنمای ورزش در محل کار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : راشین گوهرشاهی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

راهنمای ورزش در محل کار ورزشهای محیط کار، معروف به ورزشهای پشت میزی حرکتهای ساده ای هستند که به منظور جلوگیری از بروز دردهای استخوانی و عضلانی ناشی از بی حرکتی طولانی مدت در کارمندان، طراحی شده است. آموزش حرکات متداول یوگا و حرکات کششی در محل کار به افراد شاغل و همچنین بعضی از ورزشهای ساده حرکتی می تواند در افزایش میزان سلامت و ارتقای عملکرد آنان به نحو چشمگیری موثر باشد. در عین حال توصیه می شود افرادی که به هر نحوی دچار کم تحرکی و عدم فعالیت حرکتی مناسب طی ساعات طولانی در روز هستند؛اعم از افراد شاغل،دانشجو، کارگران کارخانه ها و افراد پشت میز نشین و حتی زنان خانه دار، از این ورزشهای سبک برای افزایش سلامتی و شادابی خود به صورت مناسب در طول یک روز بهره گیرند. کلمات کلیدی: ورزش در محل کار، ورزش، آموزش ورزش در محل کار، راهنمای ورزش در محل کار، حرکات ورزشی، آموزش حرکات ورزشی، برچسب‌ها: ورزش در محل کار، ورزش، آموزش ورزش در محل کار، راهنمای ورزش در محل کار، حرکات ورزشی، آموزش حرکات ورزشی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری