آنچه که در مورد تلویزیون های جدید باید بدانید

آنچه که در مورد تلویزیون های جدید باید بدانید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا فریدون نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آنچه که در مورد تلویزیون های جدید باید بدانید چنانچه قصد خرید یا افزایش معلومات خود در حیطه تلویزیون های جدید را دارید خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می کنم. این کتاب شامل اطلاعات مفید و خواندنی در مورد تلویزیون های جدید می باشد، آنچه که در مورد تلویزیون های LED، LCD، OLED، SmartTV، 3D و ... باید بدانید، اصطلاحات، نکات مهم برای خرید هر کدام، تفاوت ها، آشنایی با پورت های عمومی تلویزیون و اطلاعات مفید دیگر ... کلمات کلیدی: تلویزیون های هوشمند، در مورد تلویزیون های LED، راهنمای خرید تلویزیون هوشمند، راهنمای خرید تلویزیون LED، راهنمای خرید تلویزیون LCD، برچسب‌ها: تلویزیون های هوشمند، در مورد تلویزیون های LED، راهنمای خرید تلویزیون هوشمند، راهنمای خرید تلویزیون LED، راهنمای خرید تلویزیون LCD
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری