قدرت در درون ماست

قدرت در درون ماست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : لوئیس ال هی
  • مترجم : عبدالرسول دیوسالار
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

قدرت در درون ماست انسان همان موجودی است که میلیارد ها رمز و راز وجودش از آغاز تاریخ تا کنون ذهن اندیشمندان و عالمان را به خود مشغول داشته و خواهد داشت. دانشمندان و متفکران در این سالیان دراز هر کدام به نوبه ی خود به عجایب این خلقت پیچیده و شگفت انگیز پی برده اند اما این نظرات گوناگون هر کدام به فراخور موضوع خود و دانش مطرح کننده اش نکات مثبت و منفی منحصر بفردی دارند. البته در طول تاریخ همواره این بخش های مثبت نظرات بوده اند که زمینه بلوغ و رشد فزاینده تر را نوید میدادند. بر همین اساس ، کتاب  قدرت در درون ماست بیان کننده نظرات و پیشنهادات شخصی است که با کند و کاو خویش و عمل به یافته های این تلاش توانسته است پاره ای از مشکلات خود را رفع نماید. کلمات کلیدی: قدرت درون، قانون ذهن، روانشناسی، کتاب روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی، برچسب‌ها: قدرت درون، قانون ذهن، روانشناسی، کتاب روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری