چکیده کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

چکیده کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آنتونی رابینز
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی چکیده کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز آنچه در این کتاب آمده چکیده‌ای است از کتاب موفقیت نامحدود در 20روز آنتونی می‌باشد که در ایران با تیراژ بالا و بیش از 10بار تجدید چاپ شده است. به اطرافتان خوب توجه کنید! چند درصد از ما شب هنگام که از کارهای روزانه فارغ می‌شویم از آنچه انجام داده‌ایم راضی و خشنودیم؟! چند درصد از ما با راحتی و خیال آسوده سر بر بالین می‌گذاریم؟ چند درصد از ما روزی را بدون اضطراب و ترس و عصبانیت گذرانده است؟ و صبح چند درصد از ما با وجود خواب کافی سر حال و با نشاط از خواب برمی‌خیزیم؟! چند درصد از ما با علاقه و شوق به سر کار خود می‌رویم؟ و کاری را که به عهده سدارد با اعتماد به نفس کامل و با خشنودی انجام می‌دهد؟ چند درصد از ما هنگام رسیدن به خانه، انرژی، شوق و نشاط را به خانواده هدیه می‌کند؟ چند درصد از ما از درآمد ماهیانه خود راضی بوده و آنرا کافی می‌داند؟ کلمات کلیدی: کتاب موفقیت، موفقیت، اصول موفقیت، راه های موفقیت، افراد موفق، کتاب موفقیت آنتونی رابینز، برچسب‌ها: کتاب موفقیت، موفقیت، اصول موفقیت، راه های موفقیت، افراد موفق، کتاب موفقیت آنتونی رابینز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری