رمزنگاری و امضای دیجیتال

رمزنگاری و امضای دیجیتال

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

رمزنگاری و امضای دیجیتال امروزه در دنیای دیجیتال حفاظت از اطلاعات رکن اساسی و مهمی در تبادلات پیام‌ها ومبادلات تجاری ایفا می‌نماید. برای تامین نیازهای امنیتی تراکنش امن، از رمز نگاری استفاده می‌شود. با توجه به اهمیت این موضوع و گذار از مرحله سنتی به مرحله دیجیتال آشنایی با روش‌های رمز گذاری ضروری به نظر می‌رسد. یک امضای دیجیتال نوعی رمزنگاری نامتقارن است. هنگامی که پیغامی از کانالی ناامن ارسال می‌شوند، یک امضای دیجیتال که به شکل صحیح به انجام رسیده باشد می‌تواند برای شخص گیرنده پیام دلیلی باشد تا ادعای شخص فرستنده را باور کند و یا به عبارت بهتر شخص گیرنده از طریق امضای دیجیتال می‌تواند این اطمینان را حاصل کند که همان شخص فرستنده نامه را امضا کرده است و نامه جعلی نیست. امضاهای دیجیتال در بسیاری از جنبه‌ها مشابه امضاهای سنتی دستی هستند؛ انجام امضاهای دیجیتال به شکل صحیح بسیار مشکلتر از یک امضای دستی است. در کتاب حاضر شما بیشتر با تکنولوژی های رمزنگاری و امضای دیجیتال آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: رمزنگاری اطلاعات، مدیریت اسناد الکترونیکی، امضای دیجیتالی، تکنولوژی های رمزنگاری، آشنایی تکنولوژی های رمزنگاری، امضای دیجیتالی چیست، آشنایی با امضای دیجیتالی، برچسب‌ها: رمزنگاری اطلاعات، مدیریت اسناد الکترونیکی، امضای دیجیتالی، تکنولوژی های رمزنگاری، آشنایی تکنولوژی های رمزنگاری، امضای دیجیتالی چیست، آشنایی با امضای دیجیتالی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری